خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

رامین رضائیان در کمپین "فعال بمانیم" AFC

رامین رضائیان در  کمپین
رامین رضائیان در کمپین "فعال بمانیم" AFC
رامین رضائیان ستاره تیم ملی ایران در کمپینی که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا با هدف ایجاد انگیزه به عموم مردم برای حفظ آمادگی شان شرکت کرد.

به گزارش" ورزش سه" رامین رضاییان ستاره ایرانی و ملی پوش تیم فوتبال الشحانیه در کمپینی که AFC تحت عنوان "فعالیت خود را حفظ کنید" با هدف ایجاد انگیزه در عموم مردم به منظور حفظ آمادگی جسمانی شان شرکت و بر اهمیت فعالیت بدنی و سلامت روانی تاکید کرد.

رضائیان در گفت و گو با وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اهمیت همبستگی عمومی در جهت مقابله با اوضاع فعلی شیوع ویروس کرونا صحبت و به نقش بزرگ مبارزان خط مقدم مقابله با کرونا-کادربهداشتی و درمانی-اشاره می کند. یکی از بهترین ستاره های ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت:" قلب من و دعاهای من همه برای کادردرمانی و بهداشتی و همه مبارزان خط مقدم مقابله با کرونا است."

او اضافه کرد:" در این مدت عدم اطمینان ، احساس ناامیدی یا اضطراب داشتن برای همه هست اما نگه داشتن سلامت ذهن و جسم کار مهمی است که ما باید انجام بدهیم. تمرینات استقامتی و مقاومتی نه تنها بدن ما را تقویت می کند بلکه باعث بوجود آمدن ذهنیت مثبت در ما می شود."

رامین در پایان گفت:" از همه می خواهم که یک دوست خوب برای برای برنامه های ورزشی داشته باشند، یک جامعه بسازند و از یکدیگر حمایت کنند. اطمینان دارم که از طریق این حس اتحاد ، این چالش برانگیزترین اتفاق تاریخ به بهترین ساعت های ما تبدیل خواهد شد."

برچسب‌ها: رامین رضائیان تیم ملی ایران کرونا AFC

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

104 اطلاعیه1399/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi